سیاست حفظ حریم خصوصی

ما باور داریم که وجود و رشد بهکاشت در همه این سال ها متکی بر حضور و اعتماد مراجعه کنندگانش بوده و مهم ترین دستاورد ما ایجاد حس اعتماد و رضایت شما بوده. ما آگاه هستیم که بیماران ، به اطلاعات محرمانه پرونده خود تا چه حد اهمیت می دهند و هیچ تمایلی به افشای این اطلاعات به اطرافیان و سایر افراد ندارند. از این جهت، سیاست حفظ حریم خصوصی بهکاشت را برایتان منتشر کرده ایم.

ما چه تعهداتی به شما داریم؟

بهکاشت یک مجموعه درمانی است و به مراجعه کنندگانش خدمات متنوع حوزه مو ارائه می کند. برای انجام امور درمانی ، پزشک و کلینیک شما نیاز به مدارک و اسناد مورد نیاز پرونده دارد تا برای درمان بدان استناد کند.
بهکاشت خود را متعهد می داند که اطلاعات هویتی، مدارک احراز هویت (کارت ملی و شناسنامه) و مدارک مختلف شما را فقط در اختیار کلینیک و پزشک و هیچ اطلاعاتی از پرونده شما در اختیار هیچ شخص ثالثی حتی اقوام درجه یک قرار ندهد.

ما چه اطلاعاتی از شما دریافت می کنیم؟

برای تشکیل پرونده در بهکاشت ، اطلاعات هویتی شما از جمله نام، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، جنسیت، آدرس محل سکونت ، پست الکترونیک و تحصیلات ثبت می شود.
اطلاعات ارتباطی شما (شماره تلفن، ایمیل و آدرس) تحت هیچ شرایطی و با هیچ عنوانی در اختیار هیچ شخصی قرار نخواهد گرفت.

ما چه مدارکی از شما دریافت می کنیم؟

لیست مدارکی که بهکاشت از شما دریافت می کند، بستگی به نوع و وضعیت پرونده شما دارد. به صورت کلی ما فقط اسنادی که ارائه نسخه اصل آنها الزامی است را از شما دریافت می کنیم و تصویر مابقی مدارک و اسناد کفایت می کند .
قبل از عقد قرارداد، لیست اسناد و مدارکی که باید تحویل کلینیک داده شود، توسط پشتیبان کلینیک به شما گفته خواهد شد.

فرایند های تحویل و تسلیم مدارک و اسناد به چه صورت است؟

برای کلیه مدارک و اسنادی که شما در اختیار بهکاشت می گذارید، یک رسیدِ دریافت مدارک، ممهور به مهر بهکاشت در اختیار شما گذاشته می شود تا خیالتان بابت مدارک و اسنادی که تحویل ما می دهید آسوده باشد.
به همین جهت در زمان تودیع همان اسناد و مدارک به شما، باید رسید دریافت مدارک را حتما به همکاران ما تحویل دهید و یک رسید تودیع مدارک امضا کنید.
همچنین اسناد و مدارک شما فقط به شخص شما تحویل داده می شود و همکاران ما تحت هیچ شرایطی اسناد و مدارک را به اشخاص ثالث تحویل نخواهند داد.

با چه کسانی اطلاعات را به اشتراک می‌گذاریم؟

همانطور که گفته شد، ما برای انجام پرونده ها به اطلاعات هویتی،اطلاعات فنی پرونده و اسناد و مدارک شما (از جمله عکس های شما و نتایج آزمایشات) نیاز داریم.  تمامی این دسته بندی ها فقط در مواقع مورد نیاز به پزشکان و کلینک برای پیشبرد پرونده شما نیاز است، داده می شود و هیچ استفاده دیگری از این دسته بندی ها نمی شود.

حق تغییر این سیاست

ما حق بررسی, اصلاح و یا تغییر این سیاست حفظ حریم خصوصی را در هر زمان به هر شیوه ای داریم. بنابراین در صورت تغییر این سیاست تاریخ مندرج شده در بالای صفحه تغییر خواهد کرد و بهکاشت از شما درخواست می کند گاهی اوقات این صفحه را مجددا مرور کنید تا همواره از آخرین قوانین حفظ حریم خصوصی بهکاشت مطلع باشید.

چگونه با ما در تماس باشید؟

همکاران ما در واحد مشاوره ، آماده اند که به کلیه سوالات شما در زمینه استفاده از خدمات بهکاشت راهنمایی کنند. برای شروع از طریق تماس و واتساپ با کارشناسان بهکاشت در ارتباط باشید.

تماس : 02122305842 , 02126329343

تماس و واتس اپ : 09120139488